Info o podujatí
>>>REGISTRÁCIA JE UKONČENÁ, KONFERENCIA JE VYPREDANÁ, ĎAKUJEME<<<
Mediálne trendy 2023 je jedinečná konferencia pod taktovkou mediálneho domu News & Media holding a odborného garanta Omnicom Media Group Slovakia.
Ponúkame nový pohľad na zásadné zmeny na mediálnom trhu, ktoré súvisia s digitálnou transformáciou. Nenechajte si ujsť podujatie, ktoré vám prinesie odpovede na častokrát aj kontroverzné témy, postavené na faktoch, ktoré inde nezaznejú. Pozrieme sa na nové možnosti konzumácie audiovizuálneho a reklamného obsahu, ktoré vychádzajú z relevantných dát.
Môžete sa tešiť na názory renomovaných odborníkov z domácej i zahraničnej scény.
Témy, ktorým sa budeme venovať:
- Budúcnosť crossmediálneho merania
Bude vôbec niekedy realitou? Aké sú predbežné výsledky testov a skúsenosti zo zahraničia?
- Digitálna transformácia médií za hranicami Slovenska
Ako reagovali trhy v zahraničí, čomu sa nevyhli a čo sa zmenilo?
- Ako tvoria obsah najväčšie slovenské médiá
Ako vnímajú klienti a mediálne agentúry rozmanitosť audiovizuálneho obsahu a jeho distribúciu na rôznych platformách?
- Lineárna televízia, online video obsah a obsah na sociálnych sieťach
Ako vyhodnocujú klienti reklamu na rôznych platformách?
- Televízie verzus Seznam
Ako vyzerá digitálna transformácia trhu v Českej republike a čo so sebou prináša.
- Ako plánovať audiovizuálnu-spotovú reklamu v digitálnej dobe
Základné strategické pravidlá pre dosiahnutie efektivity kampaní v digitálnej dobe
- Vzťah: Klient – mediálna agentúra – médium
Ako sa zmenili potreby klientov v dôsledku digitálnej transformácie vo vzťahu k mediálnym agentúram?
Prečo niektorí klienti nepotrebujú agentúry a zabezpečujú si mediálny servis inhouse?
- Mediálni konzultanti
Ako vznikli, čo vlastne robia, aká je ich rola?
Prečo dochádza k sporom medzi mediálnymi konzultantami a mediálnymi agentúrami?
*Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu.
Bližšie info:
Anna Olexová
anna.olexova@newsandmedia.sk +421 905 900 612
Program
8:30 - 9:00 | Registrácia a ranný coffee break |
9:00 - 9:30 | 1. Budúcnosť crossmediálneho merania |
9:30 - 10:50 | 2. Ako tvoria obsah najväčšie slovenské médiá Michal Borec, Riaditeľ centra marketingu, Markíza Group |
10:50 - 11:20 | Coffee break |
11:20 - 12:20 | 3. Digitálna transformácia médií za hranicami Slovenska Matt Simpson, EVP Chief Digital Operations Officer at Omnicom Media Group |
12:20 - 13:00 | Obed |
13:00 - 13:30 | 4. Televízie verzus Seznam |
13:30 - 14:00 | 5. Nová generácia spotrebiteľov a marketingové trendy |
14:00 - 14:30 | 6. Ako plánovať audiovizuálnu-spotovú reklamu v digitálnej dobe |
14:30 - 14:50 | Coffee break |
14:50 - 16:00 | 7. Vzťah: Klient – mediálna agentúra – médium + Mediálni konzultanti Roman Rajtár, Vedúci marketingu & produktu, Škoda Auto Slovensko
|
Spíkri
Video
Budúcnosť crossmediálneho merania: Josef Fišer, Obchodný a marketingový riaditeľ, vedúci projektu crossmediálneho merania adMeter, Median Ako tvoria obsah najväčšie slovenské médiá: Michal Borec, Marcel Grega, Tomáš Búřil, Marcela Kršková Podoláková, Michal Teplica Digitálna transformácia médií za hranicami Slovenska: Matt Simpson, Sean Hoban Televízie verzus Seznam: Tomáš Búřil, Obchodný riaditeľ, Seznam.cz Ako plánovať audiovizuálnu-spotovú reklamu v digitálnej dobe: Braňo Jankovič, Digital Director, Media and Digital Services Nová generácia spotrebiteľov a marketingové trendy: Zuzana Šalka (USA), Director of Global Growth Business, TikTok + Previous: Client Partner, Global Revenue Innovation Group, Spotify Vzťah: Klient – mediálna agentúra – médium + Mediálni konzultanti: Roman Rajtár, Karina Maciková, Dušan Viszt, Pavol Mačinga, Martin Heržo, Michal Teplica
Sociálne siete