Info o podujatí
Vo svete médií a reklamy prebieha revolúcia. AI mení ako sa tvorí a distribuuje obsah. Digitálna transformácia mení strategické plánovanie. Sociálne siete a streamovacie aplikácie čoraz viac ponúkajú možnosť predplatného namiesto reklám.
O týchto zmenách a ich dopadoch na mediálny a reklamný trh budú hovoriť experti a TOP manažéri zo slovenského trhu a zahraničia.
Mediálne trendy 2024 je konferencia pod taktovkou mediálneho domu News & Media Holding a odborného garanta Omnicom Media Group Slovakia.
Diskutovať budeme na tieto témy:
1.) Ako AI mení mediálny a reklamný trh
- AI mení ako sa tvorí a distribuuje obsah. Ako vplýva na fungovanie veľkých mediálnych domov, reklamných a mediálnych agentúr či klientov?
2) Crossmediálne meranie a alokácia mediálnych rozpočtov
- Digitálna transformácia mení strategické plánovanie, dôraz na zásah a jeho frekvenciu však zostáva kľúčovým parametrom. Do akej miery sú mediálne merania a dáta presné a ukazujú reálnu efektivitu kampaní?
3) Médiá a internet bez reklám – realita či utópia?
- Sociálne siete a streamovacie aplikácie čoraz viac ponúkajú možnosť predplatného. Ako to vplýva na reklamný trh a dočkáme sa médií či internetu bez reklám?
Srdečne Vás pozývame!
Podujatie bude moderovať Gabriel Tóth.
*Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu.
Bližšie info:
Anna Olexová
anna.olexova@newsandmedia.sk +421 905 900 612
Program
8:30 - 9:00 | Registrácia a ranný coffee break |
9:00 - 9:45 | 1. BLOK: KEY NOTE: Ako zmení AI reklamný a mediálny trh?
|
9:45 - 10:15 | 2. BLOK: Case study využitia AI vo vydavateľstve
|
10:15 - 11:00 | 3. BLOK: Ako AI chráni značky 10:15 – 10:35 Ako AI bojuje proti trollom v diskusiách
10:35 – 11:00 Brand safety v ére AI
|
11:00 - 11:15 | Coffee break |
11:15 - 12:30 | 4. BLOK: Crossmediálne meranie a alokácia mediálnych rozpočtov 11:15 – 11:40 Prednáška
11:40 – 12:30 Panelová diskusia Pozvanie do diskusie dostali:
|
12:30 - 13:30 | Obed |
13:30 - 15:00 | 5.BLOK: Médiá a internet bez reklám – realita či utópia? 13:30 – 14:00 Vlastné kanály a predaj reklamy
14:00 – 14:30 Pripomienky európskych vydavateľov Európskej komisii k AI Actu a jeho dopadu na vydavateľov
14:30 – 15:00 Ako vybudovať vlastnú televíziu a monetizovať ju
|
15:00 - 15:15 | Coffee break |
15:15 - 16:15 | 6.BLOK: panelová diskusia – Predplatné versus príjmy z reklamy Pozvanie do diskusie dostali:
|
Sociálne siete