Info o podujatí
Tradičná TREND Online Academy pokračuje svojou jesennou edíciou. Z hotelov a konferenčných sál sa podujatie prvý raz koná v netradičných priestoroch – CINEMAX BORY Mall v Bratislave a v Košiciach s komfortným sedením v kinosálach.
6 Google trénerov, marketingoví experti, aj zástupca Google Slovensko sa počas 3 dní podelia o svoje teoretické, no predovšetkým praktické skúsenosti s online marketingom.
Bližšie info:
Daniel Pšenák
daniel.psenak@newsandmedia.sk (02) 3213 1222
Program
8.00 - 9.00 H | REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND |
9.00 - 10.00 H | Online marketingová stratégia s prepojením na platenú a neplatenú reklamu a lokálne SEO |
10.00 - 10.10 H | PRESTÁVKA |
10.10 - 11.00 H | Obsah vs. natívna reklama |
11.00 - 11.15 h | PRESTÁVKA |
11.15 - 12.15 H | Vyťažte z online marketingu viac aj vďaka vašej konkurencii! |
12.15 - 13.15 H | OBED |
13.15 - 14.30 H | Zákazníci v B2B vám budú vďační, ak budete pracovať s ich dátami! Online marketing s agentúrou či bez? Ako si správne vybrať? Rekurentný rast online predaja a digitalizácia najväčšej Slovenskej siete športových predajní
Juraj Giacko, Generalist consultant YouTube – najpopulárnejšia sociálna sieť Slovákov |
14.30- 14.45 | PRESTÁVKA |
14.45 - 16.00 H | [Google Workshop] See-Think-Do-Care: Ako efektívne budovať značku online
Veronika Froncová, Google Partners Program Manager, Google Slovakia |
Spíkri
Spoluzakladateľ a hlava Volis International, je okrem iného aj certifikovaný Google Partners Trainer. K vzdelávaniu má veľmi blízky vzťah, nájdete ho ako rečníka na konferenciách a lektora v startupových centrách, či na univerzitách. Vo vodách online marketingu pláva viac ako dekádu, preto ovláda súvislosti a na mieru dokáže ušiť stratégiu pre malé aj veľké značky. Ako bonus pridá veľkú porciu motivujúcej energie, ktorá pomáha pri hľadaní komplexného marketingového riešenia.
Michal zabezpečuje výkonnostné online kampane, zamerané na predaj produktov a služieb naprieč Európou vo viac ako 10 krajinách sveta. Zameriava sa na zlepšenie použiteľnosti a konverznej miery webov.
V priebehu 2 rokov ako šéf medzinárodného marketingu v čisto B2B firme (SOS electronic) prevrátil marketingovú orientáciu „hore nohami“. Úspešne v nej implementoval najnovšie prvky online marketingu a preto sa ako Gooogle Partners tréner sústreďuje predovšetkým na oblasť B2B. Ak v Košiciach zbadáte niekoho v športovej rýchlochôdzi, bude to určite on.
Pracoval 12 rokov v Zozname ako vedúci produktového oddelenia, teraz riadi slovenskú pobočku švédskeho Strossle. Jeho životným cieľom je stať sa učiteľom, preto píše blogy, organizuje workshopy a eventy pre študentov i profíkov v médiách.
Ako B2B manažérka v Google pomáha digitálnym agentúram a ich klientom získať a rozširovať ich podnikanie online. Jej vášňou je business stratégia, marketing, ecommerce a HR, v rámci ktorých pôsobí aj ako freelance konzultantka so špecializáciou na podnikanie na Amazone. Obzvlášť ju teší, keď vidí ľudí napĺňať svoj potenciál a lokálne firmy vyrásť na globálnych hráčov. #growthenthusiast :)
Juraj je historicky prvým Evernote Certified Consultantom na Slovensku. Za svoje najväčšie vášne považuje osobnú produktivitu a projektový manažment. Okrem toho ho baví beh na dlhé trate, veľké výzvy, sociálne siete a dobrá káva. Venuje sa business a marketingovým stratégiám, implementácii projektového riadenia a vedeniu rozmanitých projektov v rôznych spoločnostiach so zameraním na CEE región. V Košiciach pôsobí ako dlhodobo zastupujúci leader ecommerce oddelenia v EXIsport-e.
Sociálne siete