Info o podujatí
Tradičná TREND Online Academy pokračuje svojou jesennou edíciou. Z hotelov a konferenčných sál sa podujatie prvý raz koná v netradičných priestoroch – CINEMAX BORY Mall v Bratislave a v Košiciach s komfortným sedením v kinosálach.
6 Google trénerov, marketingoví experti, aj zástupca Google Slovensko sa počas 3 dní podelia o svoje teoretické, no predovšetkým praktické skúsenosti s online marketingom.
Bližšie info:
Daniel Pšenák
daniel.psenak@newsandmedia.sk (02) 3213 1222
Program 18.10.
8.00 - 9.00 H | REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND |
9.00 - 10.30 H | Ako zvýšiť online predaj vďaka znalosti správania slovenských spotrebiteľov? |
10.30 - 10.45 H | PRESTÁVKA |
10.45 - 12.15 H | Kedy, kde, čo a komu? Segmentácia a personalizácia komunikácie so zákazníkmi |
12.15 - 13.15 H | OBED |
13.15 - 14.30 H | Case studies MastersGate – brána k vášmu úspechu Dáta ako základ online marketingu
Rastislav Talárovič, Head of Marketing Department SOS electronic & Google Partners Trainer Customer support ako zlatá baňa
Jakub Žilinčan, CMO, electronic-star, a.s. Ako vytvoriť imidžové video funkčné v offline a online |
14.30 - 14.45 H | PRESTÁVKA |
14.45 - 16.00 H | Návod na efektívny mobilný marketing |
Program 24.10.
8.00 - 9.00 H | REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND |
9.00 - 9.45 H | Najdôležitejšie trendy online marketingu v budúcnosti |
9.45 - 10.30 H | Lepšou použiteľnosťou webu k lepším výsledkom |
10.30 - 10.45 H | PRESTÁVKA |
10.45 - 12.15 H | Ako plánovať digitálne kampane v dobe AI a na čo sa
Juraj Frank, Customer Analytivs Consultant Exponea & Google Partners Trainer |
12.15 - 13.15 H | OBED |
13.15 - 14.30 H | Case studies Ako efektívne pracovať s Google Grantom Kedy je aplikácia dôležitá pri strategickom rozvoji značky Ako preraziť podnikanie z Trenčína do Číny /aj vďaka online/ |
14.30 - 14.45 H | PRESTÁVKA |
14.45 - 16.00 H | [Google Workshop] See-Think-Do-Care: Ako efektívne budovať značku online
Veronika Froncová, Google Partners Program Manager, Google Slovakia |
Spíkri
Spoluzakladateľ a hlava Volis International, je okrem iného aj certifikovaný Google Partners Trainer. K vzdelávaniu má veľmi blízky vzťah, nájdete ho ako rečníka na konferenciách a lektora v startupových centrách, či na univerzitách. Vo vodách online marketingu pláva viac ako dekádu, preto ovláda súvislosti a na mieru dokáže ušiť stratégiu pre malé aj veľké značky. Ako bonus pridá veľkú porciu motivujúcej energie, ktorá pomáha pri hľadaní komplexného marketingového riešenia.
V praxi sa pohybuje od roku 2009. 8 rokov bola verná online marketingovej agentúre Visibility, kde začínala s manažovaním SEO projektov. Firmu pomáhala budovať a rozvíjať a takmer 3 roky ju viedla. V súčasnosti ako Head of Digital Marketing&Sales v Tatra banke, má na starosti tím online marketingových nadšencov a stará sa o celú online komunikáciu značky. Okrem toho vedie DASE s.r.o., agentúru zameranú na webovú analytiku. Za svoje poslanie považuje odovzdávanie know-how, vzdelávanie a starostlivosť o šťastie a rozvoj ľudí v tíme, ale aj mimo neho. Za posledných 5 rokov viedla približne 100 prednášok a workshopov a napísala rovnaký počet článkov. Miluje knihy, tanec, beh, kávu a pivo.
Jakub pôsobil 4 roky v európskej centrále Google ako konzultant a analytik. Získal titul PhD. v oblasti atribučných modelov a téme online marketingu sa venuje vyše 15 rokov. Aktuálne pôsobí ako marketingový riaditeľ v spoločnosti electronic-star, a.s. Spolu so svojim 10 členným tímom realizuje brandové a výkonnostné kampane v 7 krajinách naprieč strednou a východnou Európou.
Špecializuje sa na digitálnu analytiku a stratégiu digitálnych kampaní. Pôsobil v digitálnej agentúre Volis International, a inicioval vznik programu série odborných marketingových konferencií TREND Online Academy. Podieľa sa aj na organizovaní konferencie o webovej analytike MeasureCamp Bratislava.
Peter Jakuš je vyštudovaný filmový teoretik, ktorý ako šofér autobusu niekoľko rokov vozil Austrálčanov okolo Európy, popri tom precestoval kus ďalších kontinentov aby nakoniec skončil pri weboch, ecommerce a digitálnom marketingu. 5 rokov pracoval v ui42, založil akcelerátor pre e-shopy MastersGate a teraz spolu so 160 členným tímom v Exponea buduje experience cloud so svetovým ohlasom. Pre Google pomáha rozširovať povedomie o webovej analytike a digitálnom marketingu v roli Google Partners Trainer. Pochádza z Trenčína.
Vrámci celoročného projektu MastersGate pomáha na Slovensku vytvárať digital svetovej úrovne. MastersGate je známy aj ako vstupná brána pre rast eshopov a zároveň stojí za zrodom inšpiratívnych príbehov. Možno ten ďalší, bude práve váš.
V priebehu 2 rokov ako šéf medzinárodného marketingu v čisto B2B firme (SOS electronic) prevrátil marketingovú orientáciu „hore nohami“. Úspešne v nej implementoval najnovšie prvky online marketingu a preto sa ako Gooogle Partners tréner sústreďuje predovšetkým na oblasť B2B. Ak v Košiciach zbadáte niekoho v športovej rýchlochôdzi, bude to určite on.
Ako B2B manažérka v Google pomáha digitálnym agentúram a ich klientom získať a rozširovať ich podnikanie online. Jej vášňou je business stratégia, marketing, ecommerce a HR, v rámci ktorých pôsobí aj ako freelance konzultantka so špecializáciou na podnikanie na Amazone. Obzvlášť ju teší, keď vidí ľudí napĺňať svoj potenciál a lokálne firmy vyrásť na globálnych hráčov. #growthenthusiast :)
Pred necelými 2 rokmi Zuzana rozbehla digitálnu agentúru SOCIALISTS, ktorá sa špecializuje na kontent a kreatívu v sociálnych médiách. Agentúra vo veľmi krátkom čase získala niekoľko ocenení na prestížnych kreatívnych súťažiach Digital Pie, Zlatý klinec, shortlist na Effie či FLEMA Awards, je nositeľom titulu Digital Rising star Agency 2018 a v tomto roku sa stala členom ADMA. Zuzana má takmer 15 rokov skúseností s tvorbou mediálnych stratégií rôznych významných slovenských, či zahraničných značiek. Na strane agentúry bola vždy pri tvorbe stratégie, kreatívnych nápadov a autentického obsahu.
Jedna z najúspešnejších slovenských podnikateliek, ktorá začala s biznisom už v 19-tich. Všetko okolo seba analyzuje a premieňa na obchodné príležitosti. Okrem toho sa venuje mentoringu a rozvoju začínajúcich podnikateľov, je ambasádorkou podnikateliek a zakladateľkou platformy dreamjob support.
Michal zabezpečuje výkonnostné online kampane, zamerané na predaj produktov a služieb naprieč Európou vo viac ako 10 krajinách sveta. Zameriava sa na zlepšenie použiteľnosti a konverznej miery webov.
Sociálne siete