Info o podujatí
Športový rok 2018 vyzerá zo slovenského pohľadu ako na hojdačke. Nebyť Anastasie Kuzminovej, tak na ZOH v kórejskom Pjongčangu medailovo nezaplesáme. Naopak, konečná bilancia na paraolympiáde bola najúspešnejšou v histórii. Na MS v hokeji sme odchádzali s vedomím, že nemôžeme vypadnúť, veď o rok sú MS u nás. Päť rokov sme sa nepozreli medzi najlepšiu osmičku. Peter Sagan mnohé papierové predpoklady aj napriek lovu jeho súperov pretavuje na úspechy, Matej Tóth môže po dopingovej poľovačke už pokojne súťažiť. Medzinárodná kanoistická federácia zrušila kategóriu C2, jednu z našich najúspešnejších v medzinárodnom olympijskom meradle. Na MS vo futbale v Rusku sa naša reprezentácie neprebojovala. Z prvého futbalového titulu v ére samostatnosti sa tešili v Trnave, Good Angels prišli na koniec svojej basketbalovej cesty.
Za posledných päť rokov do športu z verejných zdrojov plynie čoraz viac peňazí. Existuje však závislosť medzi objemom „investovaných“ peňazí a pozitívnymi športovými výsledkami? Môže byť šport vnímaný aj v kontexte cirkulárnej ekonomiky, alebo sa na neho pozerá ako na čiernu dieru, ktorá spotrebúva zdroje a vykazuje nízku pridanú hodnotu? Máme nastavenú dlhodobú víziu, kam sa slovenský šport môže posunúť? Nezaspali sme dobu?
Konferencia je platformou na výmenu názorov medzi jednotlivými odborníkmi zo športového diania. Jej cieľom je dať odpovede na aktuálne otázky, rozvinúť diskusiu o potrebách a smerovaní slovenského športu a ukázať pozitívne príklady z domáceho, ako aj zahraničného prostredia prostredníctvom panelových diskusií, praktických prezentácií a prednášok v štyroch základných blokoch.
Kto za koho kope
Z verejných zdrojov išlo v roku 2017 do športu 215 miliónov eur, pričom trend je za ostatné obdobie rastúci. Kto sa podieľa na financovaní slovenského športu? Čo priniesol nový zákon o športe? Čo z programového vyhlásenia vlády sa podarilo pretaviť do praxe? Kto nad systematickým rozvojom športu na Slovensku drží ochrannú ruku? Ministerstvo? Zväzy? SOV? Jednotlivci? Ako je šport financovaný v iných krajinách?
Slovenský šport ako brand
Ako zo športu urobiť značku? Ako sa na slovenský šport pozerajú spoločnosti, ktoré sa do neho rozhodli investovať? Čo im takéto rozhodnutie prináša? Ako sa darí zväzom a jednotlivcom získavať partnerov a čo je v tomto procese rozhodujúce? Aká je pridaná hodnota marketingu? Darí sa aj vďaka tomu zvýšiť atraktivitu športu?
Športové best practice
Aké inovatívne nástroje a techniky pomáhajú športovým zväzom a jednotlivcom? Je slovenský šport orientovaný na B2B, resp. B2C? Čo priniesli organizačné úpravy niektorých súťaží? Ako zvyšovať kvalitu športových podujatí?
Šport pre deti a mládež
Ako sa na šport detí a mládeže pozerajú tí, ktorí v ňom denno-denne fungujú? S akými problémami sa stretávame? Kedy budeme mať na Slovensku ďalších Saganov, Tóthov, Vlhové, Kuzminové atď.? Je táto oblasť strategickou z pohľadu jej ďalšieho rozvoja? Ktoré projekty pre deti sa ujali a aká bola ich odozva? Ako sme na tom s inklúziou detí a mládeže, ktorá je znevýhodnená? A ako pomohli športové poukazy?
Bližšie info:
Daniel Pšenák
daniel.psenak@newsandmedia.sk (02) 3213 1222
Program
8.00 - 9.00 H | REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND |
9.00 - 10.45 H | Kto za koho kope Peter Hennel, senior manažér na oddelení daňového poradenstva spoločnosti Deloitte Moderuje: Martin Čánik, TREND konferencie |
10.45 - 11.10 H | PRESTÁVKA |
11.10 - 12.40 H | Ako nám vyrastajú mladí športovci? Túžbu víťaziť máme rovnakú – Inklúzia v športe Špeciálnych olympiád Čo robiť, aby dieťa športovalo aj nad rámec jedno-rázových akcií? Ako motivovať deti k športu Peter Hochschorner, športový tréner Moderuje: Martin Čánik, TREND konferencie |
12.40 - 13.45 H | OBED |
13.45 - 15.00 H | Slovenský šport ako brand Športový marketing značky s tromi pásikmi Hokej pod kontrolou E-commerce služby SFZ Roman Krajniak, konzultant v športovom marketingu Dušan Guľáš, športový filantrop Moderuje: Martin Čánik, TREND konferencie |
Sociálne siete