Info o podujatí
Tradičnú marketingovú konferenciu, ktorú zastrešuje týždenník TREND, určenú pre marketérov, ľudí z reklamných, mediálnych a PR agentúr či kreatívneho a online prostredia, predstavujeme v roku 2018 v novom koncepte, ktorý umožní širší priestor pre ťažiskové témy v hlavnej sále a ešte viac do hĺbky dovolí ísť vo zvyšnej časti programu, postavenej z odborných seminárov vedených v užšom kruhu workshopovým spôsobom.
Marketing Summit sa sťahuje z hotelov a konferenčných sál – podujatie prvý raz hostí netradičný, ale o to zaujímavejší priestor CINEMAX BORY Mall v Bratislave s komfortným sedením v kinosálach, väčšou kapacitou a priestranným foyer na občerstvenie počas prestávok.
Premiérovo zároveň predstavujeme viac druhov cenových variantov vstupeniek – okrem celého programu sa možno samostatne registrovať aj na vybrané semináre, čím podujatie otvárame pre ešte viac účastníkov z rôznych segmentov a s rôznymi preferenciami (viac informácií v časti Registrácia).
Odbornými garantmi podujatia sú Klub reklamných agentúr Slovenska a Asociácia digitálnych mediálnych agentúr.
Témy hlavnej sály Marketing Summitu
V Main Hall sa v rámci celodenného programu z úst Davida Zappeho, marketingového riaditeľa Heinekenu, dozviete, ako marketing poňal na slovenskom trhu tento výrobca piva a čo sa dá naučiť z jeho úspešných kampaní. Privítame tiež zástupcov Poštovej banky, ktorí odprezentujú, koľko úsilia bolo za rozsiahlym rebrandingom a repozicioningom tradičnej značky a aké výsledky prináša nový komunikačný koncept.
Zahraničným hosťom konferencie bude kreatívny riaditeľ Oliver.Agency David Shanks, ktorý priletí z Londýna a hovoriť bude o tom, čo znamená byť kreatívny v dnešnom marketingu a či vlastne vieme, čo si pod kreativitou v súčasnosti predstaviť. Milan Šemelák, ktorý má za sebou práce pre značky z celého sveta vrátane slovenského O2, osvieži program mierne provokatívnym vystúpením s názvom How to build a brand in the age of bullshit.
Z Česka na Marketing Summit príde zástupca spoločnosti AdForm Ondřej Bartůněk, ktorý sa bude venovať tomu, ako aplikácia umelej inteligencie ovplyvní marketérov. Šéf spoločnosti DataConcept Branislav Kohl s kolegyňou Martinou Kičinovou ukážu aj na lokálnych príkladoch, ako sa dajú s dobrou analytikou a personalizáciou zvýšiť tržby.
Do metrík Facebooku a správneho vyhodnocovania kampaní nás zasvätí Bohumil Pokštefl, šéf úspešného slovenského startupu Kontentino. Slavomíra Salajová sa pozrie na to, ako nesiahať reklamou do morálneho bahna. Rastislav Kočan z GfK predstaví exkluzívne dáta pre Marketing Summit o tom, ako ľudia na Slovensku v skutočnosti sledujú audiovizuálny obsah a kto má v súboji YouTube verzus televízie v skutočnosti navrch.
Pribudli semináre pre menšie skupiny
V troch menších sálach sa bude počas celého dňa konať niekoľko seminárov a tréningov. V rámci nich sa účastníci dozvedia, ako využívať všetky nástroje YouTube, aké sú praktické aspekty správy a využitia dát v marketingu či ako robiť efektívny influencer marketing.
Samostatné interaktívne semináre sa budú venovať súčasným potrebám hovorcov a ich zručností, ale aj tomu, ako si vybrať agentúru, koľko ich treba a ako nastaviť čo najlepšie vzájomné fungovanie, respektíve, ako prínos a výsledky spolupráce vyhodnotiť.
Unikátny tréning pre päticu ľudí bude mať Milan Šemelák, ktorý v rámci sedení „jeden na jedného“ odovzdá svoje know-how o pozicioningu značky, kreatívnej stratégii a inováciách. V online časti sa zameriame aj na to, prečo je pre rast biznisu potrebná prepracovaná obsahová stratégia a ako by mal vyzerať web, ktorý obstojí v roku 2018.
Bližšie info:
Daniel Pšenák
daniel.psenak@newsandmedia.sk (02) 3213 1222
Program Main Hall
8.00 - 9.00 H | REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND |
9.00 - 10.30 H | Keď sa značka stavia nanovo: Poštová banka (prípadová štúdia) Ideme vlakom Ako budovať brand v Dobe bullshitnej |
10.30 - 11.00 H | PRESTÁVKA |
11.00 - 12.30 H | Ako sa (znovu) zrodí značka Nobody knows anything about creativity any more (prednáška v angličtine s tlmočením) Klasické televízie, YouTube, Netflix… Ako ľudia na Slovensku sledujú audiovizuálny obsah? |
12.30 - 13.30 H | OBED |
13.30 - 15.15 H | Ako nesiahať reklamou do morálneho bahna Strojové učenie a umelá inteligencia v marketingu TREND Kampaň roka Nominované kampane (v abecednom poradí podľa mena agentúry): Made by Vaculik – Čiapka (Dobrý anjel, Nadácia Markíza) Zaraguza CZ – (Ne)zanedbateľná čiastka (Magna) |
15.15 - 15.40 H | PRESTÁVKA |
15.40 - 16.45 H | Kedy vám analytika, automatizácia a personalizácia zarobia viac peňazí Ako správne vyhodnocovať (kontroverzné) facebookové metriky |
Program Workshop Hall #1
8.00 - 9.00 H | REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND |
9.10 - 10.30 H | W1 – YouTube od A po Z. 10 tipov, ako využiť všetko, čo dokáže Prvých 5 registrovaných účastníkov má možnosť nechať si od mediálnej agentúry posúdiť výkonnosť svojej kampane na YouTube zdarma pri dodaní podkladov vopred – najmenej v 14-dňovom predstihu pred konaním konferencie. |
10.30 - 11.00 H | PRESTÁVKA |
11.00 - 12.30 H | W2 – Aké nové zručnosti potrebujú hovorcovia, aby sa nestali zbytočnými? (+ diskusia) |
12.30 - 13.30 H | OBED |
13.30 - 15.00 H | W3 – Ako robiť poriadny influencer marketing, aby prinášal dlhodobý efekt |
15.00 - 15.45 H | PRESTÁVKA |
15.45 - 16.45 H | W4 – Praktické aspekty správy a využitia dát v marketingu |
Program Workshop Hall #2
8.00 - 9.00 H | REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND |
9.00 - 10.30 H | W5 – Obstojí váš web v roku 2018? |
10.30 - 11.00 H | PRESTÁVKA |
11.00 - 12.15 H | W6 – Ako si skontrolujete prácu svojej marketingovej agentúry? |
12.15 - 13.30 H | OBED |
13.30 - 15.30 H | W7 – Prečo potrebujete pre svoj biznis obsahovú stratégiu |
Program Workshop Hall #3
8.00 - 9.00 H | REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND |
9.00 - 10.30 H | W8 – Čím viac agentúr, tým väčší chaos: Naozaj pomáha čoraz väčšia špecializácia klientom? |
10.30 - 11.00 H | PRESTÁVKA |
11.00 - 16.45 H | Value Push Session Kapacita: 3 osoby Seminár je určený pre piatich jednotlivcov prihlásených do 15. mája. V prípade väčšieho záujmu sa uskutoční žrebovanie spomedzi prihlásených. Seminár je samostatne nepredajný. Časy: 11.00 – 12.00, 12.00 – 13.00, 13.30 – 14.30 |
Spíkri Main Hall
V Poštovej banke vedie marketingový tím, tvorí komunikáciu značky, v digitále, na webe a sociálnych sieťach. Pred nástupom do Poštovej banky pôsobila v najväčšej sieti predajní hodiniek a šperkov Klenoty Aurum, kde bola zodpovedná za marketingové oddelenie. Vyštudovala masmediálnu komunikáciu a Európske štúdiá a regionálny rozvoj.
Pracuje ako Associate Creative Director v agentúre dvadsaťročia, Wiktor Leo Burnett. Od augusta 2017 je zodpovedný za vedenie značky Poštová banka. V minulosti pôsobil ako copywriter vo viacerých agentúrach. Je autorom a spoluautorom viacerých ocenených kampaní, ako doma aj v zahraničí. Držiteľ Bronzového leva z Cannes, copywriter roka 2016 a držiteľ ceny Filip 2016.
Po niekoľkoročnej spolupráci v agentúre MUW Saatch&Saatchi a u operátora Slovak Telekom pôsobí v Železničnej spoločnosti Slovensko na pozícii vedúci oddelenia marketingovej kominikácie. Na starosti má marketingové aktivity národného dopravcu, ktorý tento rok spustil veľkú kampaň Ideme vlakom.
V posledných desiatich rokoch budoval a tvaroval viac ako 200 značiek. Od globálnych konglomerátov ako O2, Unilever, Google, Axa, Virgin či Mini až po malé firmy a start-upy. Vyznáva rýchlosť a jednoduchosť, ktoré ho doviedli aj k vybudovaniu prvej vertikálnej in-house agentúry a príprave metódy na vybudovanie značky za 120 minút. Žije striedavo v Londýne a Prahe, občas aj v Singapure či Los Angeles.
Rodák z Maďarska vedie od leta 2014 marketing lídra slovenského pivného trhu. Stará sa o značky Zlatý Bažant, Zlatý Bažant Radler, Corgoň, Kelt, Krušovice, Lišiak zo sadu, Strongow, Desperados a ďalšie. V skupine Heineken bol predtým group brand manažérom a pôsobil v Česku. Heineken na slovenskom trhu boduje pod Davidovým vedením kreatívnymi kampaňi, ktoré si obľúbili Slováci a spoločnosti pomohli zlepšiť predajné výsledky. Sú zároveň pravidelne oceňované v rámci súťaží ako Zlatý klinec či Effie.
Pracoval v Európe, Ázii aj USA, je autorom knihy The Special Brand, o ktorej sa hovorí, že by ju mal prečítať každý človek pracujúci v marketingu a reklame. David je súčasťou Oliver.Agency, kde dohliada na kreatívu a unikátny model globálnej agentúry, ktorý pritiahol klientov ako adidas, AXA, BMW, The Guardian, Google, Hasbor, Honda, Marriott, O2, 3M, Unilever, Virgin či Vodafone. Ako hosť vystúpil aj na prestížnom podujatí Cannes Imagition Days, ako aj na konferencii Emerce v Amsterdame.
Podpredsedníčka Rady pre reklamu, projektová manažérka v spoločnosti PubRes, kde je konzultantkou pre oblasť kreatívneho priemyslu, reklamy a vysielania. Projektovou manažérkou je aj v združení Creative Industry Forum a na Mediálnom inštitúte. Ako právnička pracovala v Rade pre vysielanie a retransmisiu či na ministerstve kultúry. Podieľa sa na tvorbe legislatívy v oblasti médií, audiovízie, autorského práva a kreatívneho priemyslu.
Svoju kariéru v online marketingu odštartoval nástupom do technologickej spoločnosti Adform vzápätí po vyštudovaní odboru kriminalistiky na Policajnej akadémii ČR v Prahe. Cez neobvyklú zmenu odvetvia rýchlo našiel zaľúbenie v technológiách a dnes má po už päťročnom pôsobení v spoločnosti na starosti vedenie klientskej podpory v niekoľkých kanceláriách a ďalší rozvoj služieb na príslušných trhoch.
Branislav pôsobí v marketingu už viac ako 15 rokov. Začínal v spoločnosti Oracle Slovensko, kde pôsobil ako Marketing Manager. V roku 2008 prijal ponuku od IBM na Slovensku, kde nastúpil do obchodnej divízie na pozíciu Software Marketing Manager . Po troch rokoch prevzal marketingové oddelenie a bol zodpovedný za marketing a komunikáciu pre IBM Slovensko. Neskoršie mu pribudla zodpovednosť aj za marketing a komunikáciu v Čechách. V roku 2015 si založil vlastnú spoločnosť DataConcept.
Martina využíva vyštudovanú psychológiu pri analýze zákazníckého správania sa v digitálnom prostredí. Už viac ako 10 rokov vedie in-outbound & outbound kampane, v ktorých využíva svoje skúsenosti z oblasti CRM a kampaňového manažmentu na projektoch na Slovensku i v zahraničí. V spoločnosti DataConcept vedie tím Data Science a Marketing Automation.
Bohumil študoval Innovation and Operation Management v Kodani. Neskôr pracoval na West Virginia University v inovačnom centre, kde mal na starosti marketingové stratégie. V marci 2016 sa vrátil na Slovensko, kde dostal ponuku od TRIAD Advertising, aby prevzal ich vtedy interný softvér Kontentino. Za 2 roky dokázal spolu s tímom najmä vďaka reklame na sociálnych sieťach dostať Kontentino do viac ako 300 agentúr a značiek z vyše 20 krajín. Dnes softvér používajú značky ako ASAHI beer, Volvo alebo agentúry ako BBDO, Ogilvy či VML.
Spíkri Workshop Hall #11
V agentúre Media and Digital Services rozvíja produkt a servis pre klientov, aby boli ich investície v online priestor čo najviac zhodnotené. Predtým pôsobil aj v agentúrach Core4 a B2B Group – Perfomics, cez klávesnicu a myš mu tak prešli takmer všetci top hráči na slovenskom trhu. Online marketingu sa venuje od 15 rokov, začínal ako samouk s PPC. Svojich prvých 2-tisíc korún investoval do online reklamy pre rodinnú firmu (tisíc do Googlu a tisíc do Etargetu). Otec tomu neveril. Spravuje aj online marketing pre Slovenský Červený kríž a tému prezentuje aj na FMK v Trnave.
Vyštudoval žurnalistiku na Univerzite Komenského. Ako novinár pôsobil v denníku Pravda a v ekonomickej redakcii TASR. Vzdelanie v public relations a komunikácii získal vo Veľkej Británii na Chartered Institute of Public relations, Cambridge Marketing College a London School of Economics a v Nemecku na berlínskej Quadriga University. Desať rokov pôsobil v najväčšej firme na Slovensku, automobilke Volkswagen Slovakia ako hovorca. Aktuálne je riaditeľom komunikácie a marketingu Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka. Je predsedom Asociácie hovorcov Slovenska.
Absolvent katedry Politológie na Filozofickej fakulte UK v Bratislave. Na rovnakej katedre získal aj doktorát (PhD.) z politickej komunikácie a v súčasnosti je jej externým členom. Zameriava sa najmä na komunikáciu v online sfére a analýzu dát zo sociálnych sietí. Ako hovorca začínal v Allianz – Slovenskej poisťovni, od roku 2014 je hovorcom v Penta Investments. Absolvoval viacero zahraničných stáží a kurzov, napríklad na Georgetown University vo Washingtone.
Zmaturoval na obchodnej akadémii, momentálne externe študuje právo na Právnickej fakulte na Univerzite Komenského. V denníku Sme pracuje s prestávkou od septembra 2008. V auguste 2014 odišiel do týždenníka TREND, do Sme sa vrátil vo februári 2015 ako ekonomický reportér a vedúci investigatívnych a dátových projektov. V roku 2017 autorský kolektív pod jeho vedením získal novinársku cenu Literárneho fondu za sériu textov „Čo sa stalo so ziskami poisťovne Dôvera podľa Panama Papers“.
Viedla jeden z troch tímov v najväčšej PR agentúre na Slovensku, až kým si nezaložila vlastnú. Klientom prináša efektívne a funkčné riešenia. V oblasti komunikácii pôsobí viac ako 15 rokov. Venuje sa strategickému poradenstvu pre korporátnych klientov a klientov z oblasti rýchloobrátkového tovaru, krízovej komunikácii a tréningom. Už viac ako 6 rokov sa v agentúre venujú spolupráci s influencermi a vytvárajú stratégie, ktoré prinášajú klientom hmatateľný obchodný efekt.
Foodblogerka a majiteľka Content agency, ktorá sa zameriava na nastavenie obsahovej stratégie, tvorbu obsahu a na spoluprácu so slovenskými a českými influencermi. Je zakladateľka a organizátorka súťaže BLOGER ROKA®, ktorá už po štvrtý rok hľadá́ najlepšie slovenské blogy v rôznych oblastiach. V roku 2016 založila projekt Asociácia blogerov, ktorý dnes edukuje a spája viac ako 160 slovenských blogerov, ktorých počet sledovateľov na Instagrame presahuje 536-tisíc a ich priemerný organický mesačný reach na Facebooku je viac ako 5,4 milióna. V minulosti pracovala v PR oblasti, v biznis sektore, mimovládnej organizácii, verejnom sektore aj v politickej sfére.
Manažér korporátnej komunikácie BMW Group Slovakia. Pre značku BMW, MINI a Rolls Royce na Slovensku pracuje už 14 rokov. Začínal v oblasti marketingovej komunikácie, aktuálne je to Public Relations.
V online marketingu sa pohybuje už od roku 2010, skúsenosti nazbieral v niekoľkých mediálnych domoch a u českého mobilného operátora, kde mal na starosti práve okrem iného aj nastavovanie obchodných modelov a praktických príkladov využitia dát. V Adform má Adam na starosti kľúčových zákazníkov a rozvoj dátovej platformy v regióne. Je súčasne súčasťou pracovnej skupiny úzko spolupracujúcej s produktovým manažmentom dátovej platformy, dokáže tak zákazníkom poskytnúť detailný pohľad do fungovania DMP.
Sociálne siete